Friday 10 March 2017

"Aku Mahu Setiap Anak Bersalin Di Luar Negara.. Kerana Aku pun Bersalin Disana Dahulu "-King Koko

Tags
loading...

maxresdefault
Mesti ramai yang masih mengenali wanita bernama Marshaira Ismail atau lebih dikenali sebagai King Coco yang pernah menarik perhatian netizen dengan cara percakapannya.
Coco dahulunya juga pernah mencetuskan kontroversi apabila beliau telah menamatkan zaman bujangnya dengan suami orang.
Foto Ihsan : Youtube
Foto Ihsan : Youtube
Dengan apa yang telah terjadi tidak mematahkan semangat Coco untuk meneruskan kehidupannya malah beliau juga mengakui tidak menyangka bahawa dirinya akan hamil dengan sebegitu cepat.
“Rasa macam mimpi pula, tak sangka secepat ini saya mengandung. Pada mulanya saya merancang untuk mengambil anak angkat sebagai peneman kerana suami selalu tiada di rumah. Lagipun kami merancang untuk mempunyai zuriat sendiri dalam tempoh dua tahun selepas berkahwin tapi ini rezeki Allah. Saya tidak pernah tolak.
“Memang saya sukakan kanak-kanak malah, anak-anak tiri saya pun sangat rapat dengan saya sampai memanggil saya dengan nama Mummy Princess. Apabila saya mengesyaki ada sesuatu yang tidak kena dengan saya, segera saya membuat pemeriksaan sendiri dan alangkah gembiranya apabila mendapat tahu saya sudah mengandung. Macam tidak percaya!
“Tapi yang kelakarnya saya sentiasa terbayang-bayang kesakitan apabila melahirkan anak kelak, sampaikan termimpi-mimpi dibuatnya.”
Coco juga menjelaskan bahawa proses kehamilannya berjalan dengan lancar tanpa mengalami sebarang alahan yang teruk mahupun mengidam makanan yang sukar untuk dicari.

Apabila ditanya berapa bilangan anak yang dimahukan, Coco hanya memberitahu beliau mengimpikan untuk mempunyai dua orang cahaya mata dan bukan itu sahaja, beliau juga sudah mempunyai perancangan untuk setiap anak yang bakal dilahirkan.
“Saya mahu bersalin di luar negara untuk setiap anak saya. Jadi adalah juga kenangan apabila kembali ke tempat saya bersalin itu nanti. Rasanya dua orang zuriat sudah cukup untuk kami.”
Kami di SURIAfm mendoakan agar Coco dapat mengharungi tempoh kehamilan dengan jayanya. Orang kata kalau mengandung, tak boleh stress kan? So, jagalah diri baik-baik ye.


EmoticonEmoticon